شهر من معمولان

اینجانب رضاباباخانی ساکن شهر معمولان هستم هدف از ساختن این وبلاگ شناختن این شهر به تمامی هم وطنانم در ایران و خارج از این کشور میباشد

شهر من معمولان

اینجانب رضاباباخانی ساکن شهر معمولان هستم هدف از ساختن این وبلاگ شناختن این شهر به تمامی هم وطنانم در ایران و خارج از این کشور میباشد

خیابان های شهر معمولان و کوچه ها

شهر معمولان با مردمان خوب و غیرتی استحقاق شهری زیبا و حداقل با امکانات در حد زندگی خواهان هستند. مردم شهر و ساکنانش تا سه سال پیش با کوچه های اسفالت شده خوبی داشت که حداقل عبور و مرور به راحتی انجام می شد تا اینکه با آمدن گاز و کند و کاری های فراوان اسفالت خیابان ها و کوچه ها طوری خراب شده  بود که حتی دوچرخه ای هم نمی توانست تو کوچه رد شد بعد از چند ماه با قیر پاشی و به قول معروف (پیک پرو)کردن به قول خودشان اسفالت کردن.  اما چه اسفالتی  طوری اسفالت کردن که  با پای پیاده هم نمی شود پیاده روی کرد .من و تمامی همشهریان از آقای مسعود شاکرمی شهردار تازه تقاضا داریم یه نگاه خاصی به این کوچه ها بیندازد و اگر امکان دارد شهرک مهدیه(پشت پره) رو هم اسفالت کنن تا حداقل زخمی از درد های  مردم این شهر بردارند تا باشد رفاهی برای آیندگان .