شهر من معمولان

اینجانب رضاباباخانی ساکن شهر معمولان هستم هدف از ساختن این وبلاگ شناختن این شهر به تمامی هم وطنانم در ایران و خارج از این کشور میباشد

شهر من معمولان

اینجانب رضاباباخانی ساکن شهر معمولان هستم هدف از ساختن این وبلاگ شناختن این شهر به تمامی هم وطنانم در ایران و خارج از این کشور میباشد

امام زاده اقا سید محمد



این عکس رو که ملاحضه میکنید مربوط هست به امام زاده آقا سید محمد


این امامزاده تقریبا در دو کیلومتری شهر معمولان هست.

نظرات 3 + ارسال نظر
سجاد کمرخانی 1390/12/12 ساعت 07:47 ب.ظ

دوستان ما را هم دعا کنید

سلام
با کسب اجازه، از این عکس در وبلاگ دیگری استفاده شد.
با تشکر:ترابی

اختیار داری داش مازیار

ناشناس 1402/10/27 ساعت 08:41 ب.ظ

چند سال پیش بصورت اتفتقی تو یکی از سفرهام به این امامزاده رفتم واسه ادای نماز ، حالم خیلی گرفته بو د یه حاجت بزرگ داشتم از خدا خواستم و خدارو شکر به خواسته ام به بهترین نحو رسیدم خیلی دوست دارم مشرف بشم خدمتشون دوباره

سلام‌ این شالله حاجت شما قبول حق باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد