شهر من معمولان

اینجانب رضاباباخانی ساکن شهر معمولان هستم هدف از ساختن این وبلاگ شناختن این شهر به تمامی هم وطنانم در ایران و خارج از این کشور میباشد

شهر من معمولان

اینجانب رضاباباخانی ساکن شهر معمولان هستم هدف از ساختن این وبلاگ شناختن این شهر به تمامی هم وطنانم در ایران و خارج از این کشور میباشد

کاندیدا حوزه معمولان و پلدختر

با سلام  من از شما بازدید کنندگاه این وب لاگ


میخواهم که نظرتون راجب انتخابات  این دوره شهر


معمولان  و پلدختر رو  تو قسمت نظرات بدید منتظرم


با تشکر

نظرات 1 + ارسال نظر
لرستانی 1391/02/20 ساعت 02:07 ب.ظ

دوست عزیز کمی تعصب را کنار بگذار بعدا خودت به نتیجه می رسی با عرض معذرت و پوزش ( در مصیبت ها به کودکی خرد بنگر که پدر از دست داده از روز های اول تا سالیان بعد ) آخر تعصب هم به اندازه نکوست معذرت قصد نصیحت ندارم بزگوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد