شهر من معمولان

اینجانب رضاباباخانی ساکن شهر معمولان هستم هدف از ساختن این وبلاگ شناختن این شهر به تمامی هم وطنانم در ایران و خارج از این کشور میباشد

شهر من معمولان

اینجانب رضاباباخانی ساکن شهر معمولان هستم هدف از ساختن این وبلاگ شناختن این شهر به تمامی هم وطنانم در ایران و خارج از این کشور میباشد

عکسی از نمای شهر معمولان

این عکس از بالا گرفته شده است

نظرات 7 + ارسال نظر
ویکی 1391/01/10 ساعت 09:54 ب.ظ http://wikileaks.blogfa.com

حمله همه جانبه کاندید جریان انحرافی به مردم پلدختر
حمله سایت های دکتر علی قلی به رای مردم

کریمی 1391/01/17 ساعت 05:11 ب.ظ http://dinarvandparsi.mihanblog.com

باسلام آقا رضا ما رو با اسم روستای دیناروند لینک کن
شما رو با نام معمولان لینک کردم

سلام
در مورد طوایف معمولان مانند شاهکرمی و......... هم بنویس

چشم بعدا مینویسم

نقد منصفانه‏!‏‏!‏‏!‏ 1391/01/26 ساعت 01:54 ق.ظ

با عرض سلام و آرزوی ساعاتی خوش برای دوست گرانقدر و همکلاسی سالهای دور‏"آقا رضا‏"‏
از این که تعصب شهرمون رو میکشی خیلی خوبه،اما برای معرفی یک شهر فقط مختصات جغرافیای و چندتا عکس کافی نیست‏!‏‏!‏‏!‏
نیاز به کار میدانیه،از پتانسیل های بالقوه شهر گرفته تا پیشینه تاریخی اون؛نخبه های موجود در اون،امکانات و کمبودها‏;نقاط ضعف و قوت ادارت و ...
البته بدور از هر گونه تعصب‏!‏‏!‏‏!‏
پیروز و سربلند باشی...
دوستدار همیشگی شما: مازیار

چشم آقا مازیار

احسان 1391/10/20 ساعت 04:29 ب.ظ

آفا رضا دستت درست - این عکس چند سال پیشه ؟ لطف کن چند عکس جدید هم بذار - نمای شهر - تونل ها - آقا سید محمد و مراسم عاشورا . بازم تشکر داداش

چشم آقا احسان بازم میزارم .مرسی که سر زدی

کوشکی 1393/08/20 ساعت 10:26 ق.ظ

بدون تعصب کار کنید

مهدی 1394/10/13 ساعت 08:59 ب.ظ

باسلام. من از هم استانیتان هستن از بروجرد.
میخاستم راجع به فرهنگ، آداب و رسوم و کلا مردم معمولان و پلدختر، یه مقدار بدونم واسه یک امری میخاستم.
دست شما درد نکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد